Ostoskori

Sinulla ei ole tuotteita ostoskorissasi.

Asiakaspalvelu

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Minkälaisia ostoehtoja sovelletaan, kun teen ostoksia verkkokaupassa?

Tarjoamme tuotteille 30 päivän avokaupan. Alennettuja tuotteita koskee 14 päivän avokauppa. Mitään verkkokaupan palautuksia ei voi tehdä Boomerangin myymälöihin, vaan ainoastaan tuotevaihtoja. Jos haluat palauttaa tuotteen, lähetä se takaisin lähettäjälle, tässä tapauksessa verkkokauppaan. Sinun täytyy olla 18-vuotias voidaksesi tehdä ostoksia Boomerangin verkkokaupassa. Jos olet ostanut alusvaatteita, tulee ne palauttaa avaamattomina, jotta vaihto-oikeutta voidaan soveltaa. Emme tarjoa ilmaista palautusta, eli jos haluat palauttaa yhden tai useamman tuotteen, tulee sinun ostaa palautusseteli Schenker PrivPakilta. Lisää tietoa asiaan liittyen löydät täältä.

Laskulla maksaessasi laskutuslisää tulee 29 SEK ja toimituskuluja 45 SEK, kun tilaus on alle 1500 SEK ja et ole jäsen Boomerang Friendsissä. (Se tarjoaa ilmaisen kuljetuksen. Ei kuitenkaan ilmaista palautuskuljetusta.)

BOOMERANG INTERNATIONAL AB pidättää itsellään oikeuden mahdollisista loppuunmyynnistä, varastoeroista, teknisistä ongelmista, tietojen muutoksista tai mahdollisista kirjoitusvirheistä sivustolla. BOOMERANG INTERNATIONAL AB pidättää itsellään oikeuden myös siitä, että tietyt tuotetiedot eivät ole täydellisiä ja että hinta on osoitettavasti väärin, eli se ei voi kohtuuden nimissä olla oikein. (Boomerang ei myy tuotteita koskaan yli 60%:n alennuksella). Lisää tietoa voit lukea täältä: : www.boomerangstore.com/fi/customer-service 


Tilaustani ei ilmeisesti suoritettu loppuun, sillä en ole saanut mitään vahvistusta siitä, vaikka olen suorittanut maksun. Mitä tapahtui?

Tilauksesi on jostain syystä varattu, mutta ei suoritettu loppuun oikein. Emme valitettavasti voi jatkaa tilauksesi käsittelyä, joten pyydämme sinua tekemään tilauksen uudestaan. Huomioi, että tuote, joka on varattu, ei näy verkkokaupassa ennen kuin olemme peruuttaneet tilauksesi. Siksi, lähetä viesti osoitteeseen kundservice@boomerang.se, jos haluat peruuttaa tilauksesi. Voit myös keskustella asiakaspalvelun kanssa arkisin klo. 08:00-17:00. Muista kertoa nimesi.

 

Kuinka pitkä on toimitusaika?

Toimitukset hoidetaan Schenker PrivPakin kautta ja toimitusaika on arviolta 3-5 työpäivää. Jos sinulla on verkkokaupassa tili Boomerang Friendsissä, voit seurata toimituksen kulkua paketin tunnuksen avulla. Linkki lähetystunnukseen lähetetään sinulle sähköpostitse heti tilausvahvistuksesi jälkeen. Lisää tietoa osoitteesta www.boomerang.se/sv/customer-service www.boomerangstore.com/fi/customer-service

 

Mitä maksuehtoja sovelletaan, kun maksan laskulla?

Klarna-laskuun sovelletaan samoja ostoehtoja, mutta muita maksuehtoja. Sinun tulee olla täyttänyt 18 vuotta, jotta voit tehdä ostoksia Klarna-laskulla.

Maksaminen Klarna-laskulla on turvallista ja helppoa. Sinun ei tarvitse antaa korttitietoja ja maksat vasta, kun olet saanut tuotteet kotiisi. Maksuaika on aina 14 päivää tilauksen tekemisestä. Laskutuslisä on 29 SEK. 14 päivän peruuttamisoikeus etä- ja kotimyyntiä koskevan kuluttajasuojalain mukaan. Lataa laskusi osoitteesta www.klarna.se. 5 SEK kulukorvaus ostoa kohden, kun maksan Klarna-tililtä. Lasku lähetetään paketin mukana. My Klarna -palvelusta näet kaikki laskusi, siellä voit muuttaa laskusi eräpäivää ja samalla nähdä ostohistoriasi. Enemmän tietoa Klarnan maksuehdoista ja palveluista löydät heidän kotisivuiltaan osoitteesta www.klarna.se. Siellä voit olla yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun ja esittää kysymyksiä Klarnan henkilökunnalle reaaliaikaisesti.

Muistutusmaksu on 50 SEK ja viivästyskorko 25.50%. Ostoksen yhteydessä tehdään henkilötietojen tarkistus, jotta tiedämme, että olet syöttänyt juuri sinua koskevat tiedot. Henkilötietojasi käsitellään henkilötietolain mukaisesti ja niitä voidaan käyttää markkinointitarkoituksiin. Emme luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

 

Miten Klarna-tilin osamaksu toimii?

Tämä maksutapa sopii heille, jotka haluavat itse valita, kuinka paljon he kuukausittain maksavat. Mutta Klarna-tili on jotain vieläkin enemmän. Sen lisäksi, että saat tavarat kotiisi aina ennen kuin maksat, voit kerätä kaikki ostoksesi samalle tilille. Tämä pätee myös silloin, kun olet ostanut useissa eri myymälöissä Klarna-tilin kautta. Maksat sinulle sopivan summan joka kuukausi (kuitenkin vähintään 50 SEK). Kaikki ostokset, jotka maksat omaan tahtiin tililtä, kerääntyvät kätevästi kuukausilaskulle. Kuukausilaskusta saat hyvän yleiskuvan ja maksat vain yhden laskutusmaksun. Pienin summa, jonka voit maksaa on 1/24 jäljellä olevasta summasta, kuitenkin vähintään 50 SEK. Mutta sen jälkeen voit valita kuukausittain maksettavan summan. My Klarna on palvelu, jossa voit nähdä kaikki laskusi, siirtää eräpäivää ja samalla nähdä ostohistoriasi. Lisätietoja Klarnan maksuehdoista ja palveluista löydät heidän kotisivuiltaan osoitteesta www.klarna.se. Siellä voit myös keskustella reaaliaikaisesti Klarnan asiakaspalvelun kanssa.


Miksi Klarna-maksuni ei mennyt läpi?

Kun teet ostoksia laskulla tai osamaksulla Klarnassa, tehdään sinusta arviointi, voitko ostaa tuotteita kyseisellä summalla. Arvioimme kolmea asiaa: aikaisempaa maksuhistoriaasi kanssamme, summaasi, jolla haluat ostoksia tehdä, sekä lisäksi ulkoisia tietojasi, joita keräämme luottotietoyrityksiltä. On siis useita tekijöitä, jotka määrittävät, että osto menee läpi. Jos ostoksesi ei mennyt läpi laskulla tai osamaksulla, voit suorittaa sen korttimaksuna tai suoraveloituksena.

 

Korttimaksu; miten se tapahtuu ja milla korteilla voin maksaa?

Voit maksaa verkossa seuraavilla korteilla: Visa, Amex-kortti tai Mastercard/Eurocard. Maksaessasi Visa Electronilla, ota yhteyttä pankkiisi tiedustellaksesi maksuvaihtoehtoja. Maksaessasi Klarna-laskulla, pidätämme oikeuden tarkistaa, että osoite, josta tilasit on väestörekisteriin rekisteröity osoitteesi. Jos osoite ei ole oikea, pidätämme oikeuden perua ostoksesi. Ostoksesi voidaan näyttää eri tavoilla tiliotteessasi riippuen siitä, miten pankkisi on päättänyt esittää varauksen. Mikäli korttia myöntävä pankki on liittänyt kuluttajan kortin Verified by Visa tai MasterCard SecureCode -palveluun, tunnistetiedot-ikkuna avautuu, kun kortin tiedot on syötetty DIBSiin. Vain kortin myöntänyt pankki pääsee käsiksi tähän ikkunaan syötettäviin tietoihin. Kun kortinhaltija on tunnistautunut, maksutapahtuma suoritetaan.

 

Jos en ole tyytyväinen ostoksiini, kun olen saanut ne kotiini ja haluan palauttaa tai vaihtaa tuotteen, miten toimin?

Sinulla on täysi oikeus vaihtaa väriä ja kokoa ostamissasi tuotteissa joissakin meidän Boomerang-myymälöistämme. Palautusoikeuteen liittyen, katso usein kysytyt kysymykset. Kestää keskimäärin 5-7 työpäivää ennen kuin olemme saaneet tuotteet takaisin ja rekisteröineet palautuksesi, sekä vastaanottaneet lähetyksen Schenker PrivPakilta. Säilytä pakkaus, jos haluat palauttaa tuotteita ja laita mukaan lähetyslista. Vaatteiden tulee olla käyttämättömiä ja tuotelappujen tulee olla paikoillaan. Emme voi tehdä sääntöjen mukaista vaihtoa verkkokaupassa. Sinun tulee tehdä uusi tilaus oikealle tavaralle verkkokaupassa.

 

Minun täytyy ottaa yhteyttä asiakaspalveluun kassa-asiointiin, ostoksiin tai verkkokauppaan liittyvissä kysymyksissä. Mihin voin ottaa yhteyttä?

Jos sinulla on kysymyksiä tai kommentteja, lähetä sähköpostia osoitteeseen kundservice@boomerang.se. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8:00-17:00. Jos sinulla on kysyttävää Klarna-laskutuksesta, ota ensisijaisesti yhteyttä Klarnaan. Ottaessasi yhteyttä, pidäthän tilausnumerosi lähettyvilläsi.


You've selected Suomi

Are you from Yhdysvallat?
Click here to visit: Boomerangstore.us